Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Mentoras - Greek Black Metal

Λοιπον, Μεντωρα, ετοιμαζεις μια καινουρια δισκογραφικη δουλεια σωστα?
ετοιμαζω μια δουλιτσα δισκογραφικη ακομα δεν το λεω βγαζω τα πρωτα ντεμο εστω και ερασιτεχνικα γραμμενα  του πεμπτου ντεμο

Ωραια. Θες να μας πεις για αυτα τα τραγουδια?

γιατι οχι σε αυτα τα τραγουδια συνδιαζοντε διαφορα συναισθηματα δικα μου κοντινων μου ανθρωπων που παντα προσπαθω να βγαλω μια ιστορια μεσω αυτων και της μπλακ/ντουμ μεταλ

Μιλαμε για μια one-man-band ή υπάρχουν και αλλα ατομα?


δεν μιλαμε για αλλα ατομα ειμαι το μονο ατομο που προσπαθει συν καποια μικρη βοηθεια της μικρης μου ξαδερφης σε μερικα γυναικια φωνιτικα οπως στο nephilim. καθαρη δουλεια ενως προσωπου

Ειναι πραγματι ωραιο κομματι. Εχεις μιλησει με καποια δισκογραφικη?


επειδη μπρος μου ειναι το στρατιοτικο και επειδη οπως ο καθε ελληνας σε αυτη την εποχη δεν εχει σαλιο ( ισα ισα περναμε και εμεις οι τρελοκοτσιδουδες )  δεν εχω μιλησει  εχω σκοπο οταν τελειωσω να βαλω της μηχανες φουλ και να προχωρησω οσο ποιο πολυ μπορω

Χαχα! Ενδιαφερεσαι για καινουρια ατομα ωστε να δημιουργηθει ενα συγκρωτημα?


φυσικα παντα κοιταμε  να ειμαστε δημιουργικοι και με αλλα ατομα να ενωθουνε διαφορες ιδεες για την μελωδια τους στιχους για να βγει κατι διαφορετικο απο οτι εχουμε στης μερες μας

Ωραια. Σε ευχαριστω πολυ και σου ευχομαι καλη πορεια


ευχαριστω και καλη χρονια σε ολους σας

5 σχόλια:

  1. Ετσι μπράβο Μέντορα,και εις ανώτερα φιλε!
    Ασμοδαίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. asteri m ec ftou n m s matia3w axaxax t or8ografika einai diko s dimiourgima i t "dimosiografou"? katara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπάμε Μέντοραααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!Καλή τύχη,έυχομαι ότι καλύτερο,και να ξέρεις θα είμαι η πιο τρελή θαυμάστρια σουυυυυ!!!!!!
    ~Μαριλουλούδι~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. o dhmosiografos den exei na kanei! tou ka9enos ta logia einai copy paste :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σταδιοδρομία Μέντορα, με δύναμη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή