Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Στα άδυτα της Ελληνικής BDSM σκηνής Συνέντευξη με την Miss Ira μετά την παρθενική της εμφάνιση στη σκηνή του Seven Sins στις 25 Δεκεμβρίου του 2010


Πώς ένιωσες βγαίνοντας γυμνή(και όχι μόνο) μπροστά σε τόσους γνωστούς και αγνώστους?


Ένιωθα άνετα όσον αφορά τη περιβολή μου।Άγχος δημιουργηκό είχα καθώς ήταν το πρώτο μου show και ήθελα να δώσω τον καλύτερό μου ευατό,για να υπάρξουν και επόμενα.Πολλοί είδαν στην αρχή,που έπρεπε να σταθώ ακίνητη σαν παγωμένη κούκλα οτι μόνο॥παγωμένη δεν ήμουν καθώς έκανα φιλότιμες προσπάθειες να κρατήσω το πόδι μου ακίνητο που έτρεμε απ'το άγχος.Φυσικά,με το που ξεκίνησε το show ξέχασα το κάθε τι και συμπεριφέρθηκα σαν να ήταν μια ακόμη πρόβα.

Γνωρίζουμε όλοι για τη σχέση σου με τον SirAngelo(παρτενέρ σου στο show).Πώς ένιωσες όταν η κοπέλα χρησιμοποιούσε το δονητή πάνω του?

Όπως ένιωσε αυτός όταν εγώ έκανα διάφορα πραγματάκια μαζί της!!
Άλλωστε τον πίσω δονητή τον κρατούσα και έλεγχα εγώ οπότε...

Είσαι χρόνια στο χώρο του bdsm?

Άρχισα να ανακαλύπτω κάποια "διαφορετικά" πράγματα για εμένα γύρω στα 11 που άρχισα να αναπτύσσω τη σεξουαλικότητά μου και τον ερωτισμό μου।Το bdsm το ανακάλυψα,γνώρισα και δοκίμασα για πρώτη φορα λίγο πριν ενηλικιωθώ,τον Οκτώβρη του 2008.Με το που έγινα 18 το Νοέμβριο του ίδιου έτους και ήταν επιτρεπτό,άρχισα να διαβάζω,να γράφω και να μαθαίνω όσο μπορούσα περισσότερα σε διάφορα σχετικά site και forums και να γνωρίζομαι με κόσμο από τον όλο χώρο.Τότε γνωρίστηκα και με την Lady Afrodyte,παρτενερ μας στο show.

Τί σχόλια άκουσες και πώς σε επηρρέασαν?


Άκουσα ποικίλα και αντικρουώμενα μεταξύ τους σχόλια,κάτι το οποίο βρίσκω συναρπαστικό ,καθώς μου αρέσει να διχάζω τον κόσμο γύρω μου,όπως όμοια διχασμένη ειναι και η ψυχοσύνθεσή μου ανέκαθεν!

3 σχόλια:

  1. Χέστηκε η φοράδα μες στ' αλώνι.

    Θα το πω όσο πιο κόσμια μπορώ : απλά αυτά τα παιδιά ξεφτιλίζονται.Πιο άγχος είχε η κοπέλα που λέει , αφού αυτό δεν ήταν καθόλου για τον κόσμο;; Για το πως θα γαμηθούν είχε άγχος; Μάλλον για τον αν το show θα είναι αποτυχία ή όχι,και δίκαιο είχε που το είχε επειδή ήταν αποτυχία.

    Αν θέλανε να περάσουν κάτι sexy δεν το περάσανε.
    Εγώ ντρέπομαι για λογαριασμό τους.Όχι για τους συγκεκριμένους γιατί δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί τους,ούτε τους ξέρω ( το βίντεο ευκαιριακά το είδα απο κάτι φίλους μου που το χλεύαζαν) αλλά γενικά γιαυτού του είδους τα "shows".

    Δηλάδη ανοίχτε όρνια τα μάτια σας και δείτε τι γίνεται γύρω σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή