Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Η ιστορία της μάγισσας Bloody Mary και το παιχνίδι.

Το πραγματικό της όνομα ήταν Mary Worth ήταν κοκκινοκαστανομαλλα,με λευκό δέρμα και πολύ αδύνατη.Έζησε γύρω στα 100 χρόνια.Ήταν μάγισσα και μάλιστα αρκετά ισχυρή!Ασχολίθηκε με τη μαύρη μαγεία.Η ψυχή της μετά το θάνατό της δεν κατάφερε να βρει ποτέ ηρεμία μέχρι και σήμερα.Ο θάνατός της ήταν τραγικός και βίαιος αφού την εκτέλεσαν για αυτή την ενασχόληση της,όπως γινόταν σε εκείνες τις εποχές,χωρίς όμως να υπάρξουν αντιδράσεις.Δεν είναι γνωστό πότε γεννήθηκε και πότε πέθανε καθώς υπάρχουν πολλές εκδοχές γύρω από αυτόν τον μύθο.Η Mary στο ενεργητικό της έχει 5 χρόνια εκτελέσεις αθώων στη φωτιά για να προστατέψει και να υπερασπιστεί την αίρεσή της.Παρά τις προσπάθειές της δε μπορούσε να κρατήσει παιδί στη κοιλιά της λόγω της μαύρης μαγείας.Είχε 3 αποβολές αλλά και 2 εγκυμοσύνες-φάντασμα.

Το παιχνίδι ξεκίνησε από το 1978 και από τότε έχουν βγει πολλές παραλλαγές στον τρόπο επίκλησης του ονόματός της.Κυρίως όμως γίνεται μπροστά από καθρέφτη με αναμμένα κεριά στις 00:00 και γράφοντας το όνομά της με κόκκινο κραγιόν πάνω στον καθρέφτη λέγοντας:
- "Σου έκλεψα το μωρό Bloody Mary"
- "Σου σκότωσα το μωρό Bloody Mary"
- "Πιστεύω στη Bloody Mary"
- "Βloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary" ή το λες 12,13 ή 17 φορές
- Μπορεί ακόμα να το κάνει αν γυρίσει γύρω από τον εαυτό του 100 φορές.
- Να σβήσει το κερί και να επικαλεστεί το όνομά της μέσα στο σκοτάδι

Τα αποτελέσματα του παιχνιδιού,αν καταφέρουμε να την καλέσουμε επιτυχώς,ποικίλουν από γρατσουνιές και νυχιές σε ολόκληρο το σώμα ως το βγάλσιμο των ματιών ή σε ακρέες περιπτώσεις μέχρι και τον θάνατο από την επίθεση της ίδιας της μάγισσας.Μπορεί ακόμα να δούμε και το φρικτό πρόσωπό της,που άλλοι λένε ότι είναι παραμορφωμένο από την σκοτεινή της δύναμη και άλλοι οτι ήταν έτσι εκ γεννετής και κάποιοι γι' αυτόν τον λόγο,όταν ακόμα ήταν ζωντανή,της έκαναν μία πλάκα που τελικά πήγε στραβά και πέθανε.Είναι πολύ πιθανό να εξαφανιστεί από το μπάνιο και να βρεθεί οπουδήποτε.Πιο συχνά εμφανίζεται σε σχολικές τουαλέτες.Όπως και να έχει είναι ένα αρκέτα επικίνδυνο παιχνίδι που θα πρέπει να το αποφεύγουμε!!!

58 σχόλια:

  1. Παιδιά,εγώ θα το δοκιμάσω!Θα πάμε στις σχολικές τουαλέτες κια θα το κάνω με 2-3 φίλες μου!Έτσι,από περιέργεια!Έτσι κι αλλιώς,αποκλείεται να εμφανιστεί η ''Bloody'' Mary!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην είσαι τόσο σίγουρος

      Διαγραφή
    2. emena poy to ekane o antrasmoy eniose ena xeri panotoy kai efige trexontas 3 meres ekane na kimi8i

      Διαγραφή
  2. Παιδιά,το δοκιμάσαμε με 3 φίλες μου το αργά το απόγευμα.Είχαμε κλείσει όόόόλα τα φώτα,είχαμε μαζί τα κινητά μας(για περίπτωση έκτακτης ανάγκης),ήταν απόλυτο σκοτάδι και,ενώ είπαμε ''Βloody Mary'' 3 φορές,δεν έγινε απολύτως τίποτα!Γι αυτό,σας συστήνω να μη το δοκιμάσετε,είναι χαμένος κόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. esei to ekanes to apogeuma kai sou leei na to kaneis sei 00:00 to brady enw esei to ekanes to apogeuma

      Διαγραφή
    2. το εχουν κανει κατι φιλοι μου ακριβως στις 00:00 και δενεγινε τιποτα

      Διαγραφή
    3. καταρχας δεν πρεπει να το πεις 3 φορες, πρεπει να πεις 12,13ή17 φορες και οχι το απογευμα πρεπει να το πεις το βραδυ στις 00:00μ.μ

      Διαγραφή
  3. Έι,μήπως διψάτε για πληροφορίες σχετικά με την Αιματηρή Μαίρη,τότε είμαι διαθέσιμη!Ελάτε,ποιος θέλει νέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι σου βγαζει μονο τα ματια και δε σου βγαζει τα ποδια το κεφαλι η ταχερια

      Διαγραφή
    2. 8a to kanw an exw kai kapoion allon dipla mou!!!:O

      Διαγραφή
  4. Το φοβερό είναι πως αντί να χαλαρώνετε από τα μαθήματα, περιμένετε το διάλειμμα για να πειραματιστείτε σε όποια βλακεία ακούτε. Και μετά λέμε ότι φταίει η εποχή για τις φοβίες που αναπτύσσονται. Ξυπνάτε ρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρεσει που στην αρχη δινεται η πληρης περιγραφη της ! Δυσκολακι , στην αρχη το υποσυνειδοτο φτιανει μια εικονα και στη συνεχια κανοντας και το παιχνιδι το πιστευεις ακομα πιο πολυ και πειθεις τον εαυτο σου οτι την βλεπει.. Δεν το εκανα αλλα φανταζομαι οτι ετσι εγινε με αυτους που την 'ειδαν'..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαθος....δεν την φανταζεσαι την βλεπεις κυριολεκτικα....παντος εγω πιστευω πως υπαρχουν τετοια ειδους πραγμτακια..!!!

      Διαγραφή
    2. Εσυ εισαι βλακας...

      Διαγραφή
  6. εγω χεζομαι με αυτα και ενω γουσταρω τρελα να το κανω γτ πιστευω στα πνευματα φοβαμαιιιιιιι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Borei o tropos autos na einai alitheia,ego pantos me enan filo mou (oxi sto skotadi fobomastan) fonaksame 3 fores to onoma ths ston kathrefti sthn toualeta (sto camping pou pame) kai den egine tpt apla molis to eipame fugame amesos giati den eimastan sigouroi ti borei na ginotan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εμεισ σημερα το απογευμα προσπαθησαμε να το κανουμε(εγω και τρεισ ακομη φιλοι μου) αλλα δεν τα καταφεραμε γιατι γελουσαμε κΙ το κυριοτερο φοβομασταν αλλα ηταν σιγουρο πως δεν θα γινοταν τιποτα ομως εγω μπορει να μην πιστευω στην bloody mary αλλα πιστευω στην μαυρη μαγεια.....πιστευω πως υπαρχει!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Esena teleutaia anonime den se sxoliazw.. eisai gia skotoma.. epidi i alli i xazi xezotane emeis dn kaname tipota..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. eseis oi duo anwnhmoi ftanei...eleos...
    gia sas to lew TF k Sorin...
    k sg mn einai alithia re...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. dn tha einai sasa anonimi alla tha exei plaka!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. afu les oti dn einai giati XEZESAI KIRIOLEKTIKA na to kaneis??? ee?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παιδια ειναι τελειως μπουρδες αυτα συγνωμη κιολας αλλα ειναι τσαμπα ο κοπος μονο να πιστε4ετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παιδια τρελενομαι για τετοιες μαλακιτσες εχει πολυυυ φαση.. αλλά επειδι κ μενα μ πιανει ενας πανικος δεν το διακυνδινευω... παντος αμα παιξει τιποτα θα σας ενημερωσω ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. paidia afoy h istoria leei oti ezeise 100 xronia kai se epoxi malista poy skotonan ths magises pos jerei aytos poy eipe thn istoria pos htan stalithia h BLOODY MARY ego pantos pisteyo se ayth kai as mhn exei noima ayto poy leei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λοιπόν, παιδιά εγώ το έχω κάνει 3 φορές. Την 1η δεν έγινε τίποτα.Τη 2η φορά είδα στον καθρέφτη και είχε
    αίματα.Την 3η φορά το έκανα και είδα μια μικρή μαύρη μπάλα,μετά είδα μία κοπέλα με σχισμένο άσπρο φόρεμα.Είχε μαύρα μαλλιά και δεν είχε μάτια.Έκανα το σταυρό μου και εξαφανίστηκε.Το άλλο πρωί όμως είδα στο μαξιλάρι μου,μια σταγόνα αίματος!Το έχει ζήσει κανένας άλλος αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nai ego mou emfanistike tin ida me ena skismeno aspro forema aidiastiko prosopo kai mou eipe > ego tromaksa kai tis eipa < kai mou lei afti kai eida tin ali mera sto grafio mou emata pou egrafan kai tromaksa toso poli.

      Διαγραφή
    2. Αληθεια ρε παιδια??
      Πωωωωωω χεζομαι δεν 8α το κανω ποτεεεεε!!!

      Διαγραφή
  17. δεν το πιστευω ειναι βλακιες ομως για να ειμαι ειλικρινης φοβαμε και ακουστε...
    Στην ταξη ενας συμμαθητης μου που ειναι απο την Χιο αλλα ηρθε στην Αθηνα ειπε πως καθε καλοκαιρι πηγενει εκει με τα ξαδερφια του παραλια και συνεχια βλεποθν μια γυναικα που ειναι κατασπρη και ΞΑΝΘΙΑ και προσπαθοθν να την δουν αλλα ποτε δεν τα καταφεραν !Θελω την αλιθεια ! Εσεις τι λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. α και ειναι παρα μα παραπολυ κοκαλιαρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. aaaaa pedia ego pistevo stin bloodymary giati exo gratsounies akoma sto soma mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Paidia egw eixa paei se ena partu mias filhs m.Legame na kalesoume thn {BLOODY MARY} alla skefthkame oti tha demonizotan auth alla k to spiti ths.Tote phgame sto dwmatio ths k legame tromaktikes istories.Parol' autaegw pisteuw pws uparxei h Bloody Maryk tha thelo polu na thn kalesw alla apo thn mia fovamai!

      Διαγραφή
  20. ΞΕΙΛΦΘΔΛΕΙςΥΦΓΕΛςΑΥΓΦΛΕςΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάντως έχω χεστεί επάνω μου..φοβάμε και μόνο στην ιδέα,δεν νομίζω βέβαια πως είναι αλήθεια..αλλά θα το δοκιμάσω με τον κολλητό μου,που δεν πιστεύει και πολύ σε αυτά...εγώ πάντως ΠΙΣΤΕΥΩ,και στην Ματωμένη Μαρία (είμαστε και συνονόματες)και στους δαίμονες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. egw 3erw mia allh istoria ths..thn diavasa edw http://taxidistoanexigito.blogspot.gr/2013/05/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ολα αυτα ειναι φαντασιεσ καποιον που δεν ειχαν τι να κανουν κ βρικαν αυτες τησ μπουρδεσ(με το συμπα8ειο) για να τρομαζουν τον κοσμο.. εγω πιστευω οτι δεν υπαρχουν ουτε φαντασματα ουτε τα τερατα της Νυχταςςς μονο κ μονο γιατι γιατι αυτα τα περι φαντασματω που βλεπουμε ειναι πεχνιδια του μυαλο μας ( οπς λενε πολλοι)..... =']]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. H BLODY MARH YPARXEI THN AKOUYSA STO MPANIO NA LEEI TO ONOMA THS MESA STO SKOTADI OTAN THN KALOYSA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αληθεια ειναι νομιζα οτι δεν υπαρχη αλλα υπαρχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω παδια εχω δει ενα βιντεο που λεγεται ''Bloody Mary'' και ειναι μια κοπελιτσα στο μπανιο της με κλειστα τα φωτα αναβει κατι κερακια να λεει 3 φορες ''Bloody Mary'' αλλα επειδη δεν εγινε τιποτα πηρε και κατι σαν Ευαγγελιο δεν ξερω τι ηταν και διαβασε κατι που νομιζω δεν ηταν αγγλικα...και μετα περιμενε 1 λεπτο και εσβησαν τα κερακια και μετα αυτη αναψε το φως και αυτο εκλεισε μονο του και στον καθρεφτη φανικε μια γυναικα που ηταν σας ηλικιωμενη γυναικα και ακουω ενα ''ντουπ''και τα φωταα ανοιγουν απο μονα τους και βλεπω τον καθρεφτη με αιματα και την κοπελια κατω να αιμοραγει....ολα αυτα τα ειδα σε ενα βιντεο στο YouTube ....λετε να ειναι σκηνοθετημενο αυτο βιντεο ή να εχει συμβει στα αλιθεια;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εγώ είμαι 100% σίγουρη πως η ματωμένη Μαρία υπάρχει άσχετο και αν δεν την είδα ποτέ μπροστά μου .κάποτε μου συνέβη ένα όχι και τόσο σοβαρό περιστατικό αλλά με τρόμαξε ..τέλοςπάντων όταν ήρθε η ώρα να σχολάσουμε πήγα στο κυλικείο πήρα ένα κρουασάν και μόλις το έφαγα πήγα στην τουαλέτα για να πλυθώ.κάθώς κοιταζόμουν στον καθρέπτη μου ήρθε να πώ τρεισ φορές bloody mary...bloody mary ..bloody mary και ένιωσα σαν κάποιος να με τράβα προς τα πίσω ακούγοντας μια φώνη να μου λέει ψηθιριστά να φυγώ...εγώ από τον πανικό μου εφυγά τρέχοντας ουρλιάζοντας ....ευτηχώς που οι περισσοτέροι είχαν φύγει επειδή θα με παρεξηγούσαν ..όμως κάθως έτρεχα ένισα σαν κάτι να με ακολουθεί..ευτυχώς που με είδε η φίλη μου γιατί δεν ξέρω αν θα πέθενα ...αυτά είχα να σας πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εγω γαμήθηκα μαζί της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω γίνεται μωρέ , να έχεις γαμηθεί μαζί της , αφού είναι φάντασμα ??? .............

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχ και γω αμα θες να την παρουμε παρτουζα καμια μερα :P

      Διαγραφή
  29. Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ , αλλά λένε , ότι είναι επικίνδυνο . ΔΕΝ ξέρω . τι να πω ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παιδια εγω πιστευω στην Bloody Mary, δεν το εχω δοκιμασει ποτε και ουτε θελω γιατι φοβαμαι και το παραδεχομαι... Ενα βραδυ ξενυχτησα.. Και κατα τις 23.30 βρηκα ενα σαιτ σχετικα με την Bloody Mary... Διαβασα ολα τα σχετικα.. Απεναντι απο το κρεβατι μου εχω εναν καθρεφτη.. Μολις εκλεισα το λαπτοπ, ειπα πως αυτα ηταν βλακειες και δε τζαμπα τα λενε.. Και τοτε το σκεφτομουν και ενο κοιτουσα τον καθρεφτη με ανοιχτο το φως ειπα το ονομα της 4-5 φορες... Μετα εκλεισα το φως και επεσα για υπνο... Το πρωι που ξυπνησα, στα χερια μου και ειδικα στους καρπους μου ειχα γρατζουνιες... Και πονουσα.. Ειχα επεισης μια μεγαλη γρατζουνια στον λαιμο και στους ωμους μου.. Ανοιξα το λαπτοπ και ξαναδιαβασα για αυτην.. Διαβασα και σε ενα αλλο σαιτ πως η Bloody Mary μπορει να εμαφανιστει στον υπνο σου... Εσεις τι νομιζετε? Και κατι αλλο.. Εγω οταν κοιμαμαι δεν κουνιεμαι καθολου.. Μονο οταν ημουν μικρη.. Τωρα οχι πια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγω πιστευω στη Blody mary και θα παιξω το παιχνιδι αλλα με μια φιλη μου γτ φοβαμεεεεεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγω θα το παιξω γιατι δν φοβαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή